Nr. 1 (23) / 2014 - S U M A R
ARTĂ
ELENA LACUSTA. TABLOUL LINGVISTIC AL UNEI COMUNITĂȚI: ÎNTRE CUNOAȘTERE ȘI CREAȚIE / LINGUISTIC PICTURE OF A COMMUNITY: BETWEEN COGNITION AND CREATION
IOANA-IULIA OLARU. ROLUL PROPAGANDISTIC AL TOREUTICII ANTIC-TÂRZII DIN ROMÂNIA / THE PROPAGANDA ROLE OF LATE-ANCIENT TOREUTICS IN ROMANIA
LILIA TRINCA. TIMPUL ETNIC ROMÂNESC (ÎN BAZA EXPERIMENTULUI ASOCIATIV) / ROMANIAN ETHNIC TIME (BASED ON THE ASSOCIATIVE EXPERIMENT
MUZICĂ
LILIA GRANEȚKAIA. TIPURI DE CUNOAȘTERE APLICATĂ ÎN PROCESUL INTERPRETĂRII/STUDIULUI CREAȚIEI MUZICALE / TYPES OF APPLIED KNOWLEDGE IN THE INTERPRETATION/STUDY OF MUSICAL CREATIONS
SERGIU CÂRSTEA. PAGINI DIN ISTORIA TROMPETEI / PAGES FROM TRUMPET’S HISTORY
TEATRU
EDUCAŢIE ARTISTICĂ
CONSTANTIN ȘCHIOPU. INTERPRETAREA OPERELOR LIRICE ÎN CONTEXTUL EDUCAȚIEI LITERAR-ARTISTICE / INTERPRETATION OF LYRICAL WORKS IN THE CONTEXT OF LITERARY ARTISTIC EDUCATION
LAURA GAVRILIȚĂ. REPERE PSIHOPEDAGOGICE ALE FORMĂRII CULTURII ETNOARTISTICE LA ELEVI / PSYCHO-PEDAGOGICAL ASPECTS OF DEVELOPING PUPILS' ETHNO-ARTISTIC CULTURE
TEHNOLOGII EDUCAȚIONALE
NELEA GLOBU. FORMAREA CULTURII PROFESIONALE A ÎNVĂȚĂTORULUI / TEACHER’S PROFESSIONAL CULTURE FORMATION
OLGA VOVNENCIUC. ORGANIZAREA EFICIENTĂ A BUGETULUI DE TIMP – SUCCESUL REUȘITEI UNIVERSITARE / THE EFFICIENT ORGANIZATION OF TIME BUDGET – KEY OF ACADEMIC SUCCES
CRONICĂ
LILIA PORUBIN. CUM SĂ ÎNŢELEGEM ARTA? / HOW TO UNDERSTAND ARTS?