| SUMAR CULTURĂLILIA TRINCA. UNITĂŢI LEXICALE CU OCURENŢĂ EXCLUSIV FRAZEOLOGICĂ
 ELENA LACUSTA. CÂMPUL IDIOMATIC „LIMBUȚIE” ÎN LIMBA ROMÂNĂ
 VIOLINA DĂNILĂ. FRAZEOLOGISME ALE DEFECTELOR OMENEŞTI ÎN OPERA LUI ION CREANGĂ
 EDUCAŢIEIONUȚ CONSTANTIN MANOLE. DEZVOLTAREA GÂNDIRII ELEVILOR CU AJUTORUL MODELULUI CONSTRUCTIVIST
 LILIA ȚURCAN. ARHITECTURA  SOCIOPROFESIONALĂ A TOLERANȚEI PEDAGOGICE
 AURELIA BEȚIVU. IMPLICAȚIILE MODELATOARE ALE MASS-MEDIEI ÎN FORMAREA STILULUI EXISTENȚIAL AL ADOLESCENȚILOR
 TEHNOLOGII EDUCAȚIONALETATIANA CALLO. VALENTINA PASCARI. INTERCORELAREA IMAGINAŢIE-GÂNDIRE LA VÂRSTA PREŞCOLARĂ ŞI ŞCOLARĂ MICĂ
 TATIANA GÂNJU. VALORIFICAREA EXPERIMENTALĂ A MODELULUI PEDAGOGIC INTERDISCIPLINAR DE FORMARE A CULTURII ARTISTIC-ESTETICE  LA ELEVII CLASELOR PRIMARE
 ANA MARIN. LA FORMATION DES COMPETENCES LINGUISTIQUES EN FRANÇAIS SUR OBJECTIFS SPECIFIQUES (FOS) ENTRE L’APPROCHE COMMUNICATIVE ET LA PERSPECTIVE ACTIONNELLE
 |