back  

Nr. 2 (28) / 2016 - S U M A R


CULTURĂ

LILIA TRINCA. UNITĂŢI LEXICALE CU OCURENŢĂ EXCLUSIV FRAZEOLOGICĂ

ELENA LACUSTA. CÂMPUL IDIOMATIC „LIMBUȚIE” ÎN LIMBA ROMÂNĂ

VIOLINA DĂNILĂ. FRAZEOLOGISME ALE DEFECTELOR OMENEŞTI ÎN OPERA LUI ION CREANGĂ


EDUCAŢIE

IONUȚ CONSTANTIN MANOLE. DEZVOLTAREA GÂNDIRII ELEVILOR CU AJUTORUL MODELULUI CONSTRUCTIVIST

LILIA ȚURCAN. ARHITECTURA SOCIOPROFESIONALĂ A TOLERANȚEI PEDAGOGICE

AURELIA BEȚIVU. IMPLICAȚIILE MODELATOARE ALE MASS-MEDIEI ÎN FORMAREA STILULUI EXISTENȚIAL AL ADOLESCENȚILOR


TEHNOLOGII EDUCAȚIONALE

TATIANA CALLO. VALENTINA PASCARI. INTERCORELAREA IMAGINAŢIE-GÂNDIRE LA VÂRSTA PREŞCOLARĂ ŞI ŞCOLARĂ MICĂ

TATIANA GÂNJU. VALORIFICAREA EXPERIMENTALĂ A MODELULUI PEDAGOGIC INTERDISCIPLINAR DE FORMARE A CULTURII ARTISTIC-ESTETICE LA ELEVII CLASELOR PRIMARE

ANA MARIN. LA FORMATION DES COMPETENCES LINGUISTIQUES EN FRANÇAIS SUR OBJECTIFS SPECIFIQUES (FOS) ENTRE L’APPROCHE COMMUNICATIVE ET LA PERSPECTIVE ACTIONNELLE