back  

Nr. 1 (27) / 2016 - S U M A R


CULTURĂ

LILIA TRINCA. LOCUL FRAZEOLOGISMELOR CU ELEMENTE ARHAICE ÎN LIMBA ROMÂNĂ CONTEMPORANĂ

ELENA LACUSTA. CONCEPTELE „PROST” ȘI „PROSTIE” ÎN MENTALUL ROMÂNESC (ÎN BAZA UNITĂȚILOR FRAZEOLOGICE)


TEORIA ARTEI

SVETLANA TÂRŢĂU. FANTOMELE LUI PETER SCHUMANN SAU ÎN CĂUTAREA UNEI ARTE „SIMPLE”, LIPSITĂ DE ELEMENTE ACADEMICE

IONUȚ CONSTANTIN MANOLE. CONSTRUCTIVISMUL – TEORIE A CUNOAȘTERII


TEHNOLOGII EDUCAȚIONALE

IULIA POSTOLACHI. ROLUL CALITĂŢILOR ARTISTICE ALE CADRULUI DIDACTIC LA ORELE DE EDUCAŢIE TEHNOLOGICĂ

NINA PUȚUNTEAN. CONCEPTUL DE LECTURĂ LITERARĂ ÎN OPTICA DIDACTICIENILOR FRANCEZI

MARIA-ROCSELAN VERDEȘ. COMUNICAREA DE SPECIALITATE ÎN CADRUL FACULTĂȚII DE DREPT – DIMENSIUNI EUROPENE

ELENA BÂRSAN. ABORDAREA PARADIGMATICĂ A FORMĂRII PROFESIONALE INIȚIALE A CADRELOR DIDACTICE


CRONICĂ

SVETLANA COȘCIUG. CONCERTUL PENTRU VIOARĂ „MOMENTE” DE GHENADIE CIOBANU: REFLECȚII ÎN VIZIUNEA COMPOZITORULUI