Nr. 1 (27) / 2016 - S U M A R
CULTURĂ
LILIA TRINCA. LOCUL FRAZEOLOGISMELOR CU ELEMENTE ARHAICE ÎN LIMBA ROMÂNĂ CONTEMPORANĂ
ELENA LACUSTA. CONCEPTELE „PROST” ȘI „PROSTIE” ÎN MENTALUL ROMÂNESC (ÎN BAZA UNITĂȚILOR FRAZEOLOGICE)
TEORIA ARTEI
SVETLANA TÂRŢĂU. FANTOMELE LUI PETER SCHUMANN SAU ÎN CĂUTAREA UNEI ARTE „SIMPLE”, LIPSITĂ DE ELEMENTE ACADEMICE
IONUȚ CONSTANTIN MANOLE. CONSTRUCTIVISMUL – TEORIE A CUNOAȘTERII
TEHNOLOGII EDUCAȚIONALE
IULIA POSTOLACHI. ROLUL CALITĂŢILOR ARTISTICE ALE CADRULUI DIDACTIC LA ORELE DE EDUCAŢIE TEHNOLOGICĂ
NINA PUȚUNTEAN. CONCEPTUL DE LECTURĂ LITERARĂ ÎN OPTICA DIDACTICIENILOR FRANCEZI
MARIA-ROCSELAN VERDEȘ. COMUNICAREA DE SPECIALITATE ÎN CADRUL FACULTĂȚII DE DREPT – DIMENSIUNI EUROPENE
ELENA BÂRSAN. ABORDAREA PARADIGMATICĂ A FORMĂRII PROFESIONALE INIȚIALE A CADRELOR DIDACTICE
CRONICĂ
SVETLANA COȘCIUG. CONCERTUL PENTRU VIOARĂ „MOMENTE” DE GHENADIE CIOBANU: REFLECȚII ÎN VIZIUNEA COMPOZITORULUI